piątek, 24 sierpnia 2012

Śliwkowa hybryda

Witam :)
Tak jak większość stylistek ja również lubię próbować nowości. Od dłuższego już czasu zastanawiałam się nad tym by przetestować lakierożele/ hybrydy ale nie mogłam zdecydować się na konkretną firmę ponieważ każdy polecał coś innego. Będąc na zakupach przypadkiem natrafiłam na stoisko z produktami do stylizacji paznokci i tak urzekł mnie kolor jednej z hybryd ciemny fiolet :) firmy Greenstyle. Zachęcona niską ceną ( 20zł ), bo była promocja postanowiłam go kupić i wypróbować. Cena regularna to ok. 40 zł. za buteleczkę 15 ml. A oto efekty jakie uzyskałam:



Moje wrażenia: produkt bardzo fajnie się rozprowadza, ładnie kryje ( nałożyłam 2 cieniutkie warstwy) i bardzo ładnie się błyszczy. Teraz będę obserwować jego wytrzymałość i czy faktycznie będzie go można usunąć acetonem o czym zostałam zapewniona przez Panią sprzedawczynie. Hybryda została nałożona 23.08.2012 :)

2 komentarze:

  1. Piękny żywy kolor,
    Czemu ja mieszkam tak daleko;/
    Na moje tuki by sie przydała wizyta u Ciebie Kiniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wykonanie i pomysłowe zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń