poniedziałek, 19 listopada 2012

4 STYLE JESIENI

Witam :)

Po małej przerwie powróciłam :) W ostatnim czasie postanowiłam się pobawić artystycznie i wzięłam udział w kliku konkursach. Oto jeden z nich z nich o tematyce jesiennej " 4 Style Jesieni" organizowany był przez 4 fora internetowe. Z każdego forum przechodziła jedna praca ( z największą liczba głosów) oraz dwie prace wybrane przez sponsora firmę Silcare ( moja została wybrana przez sponsora). Ale dość już gadania oceńcie sami moją stylizację:



 Przedłużanie żelem na formie. Na część przedłużaną nałożyłam złoty brokat i czerwoną ciętą folię. Zdobienie zostało namalowane farbkami oraz ozdobione czerwonymi cyrkoniami.


A to już moja stylizacja z finału dlatego jest na niej logo sponsora ( w finale walczyło 11 prac). Efekty mojej pracy oceńcie sami. :)

I takie moje małe wielkie zwycięstwo zostało upamiętnione ślicznym dyplomem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz