czwartek, 25 kwietnia 2013

Warsztaty "Manicure hybrydowy" - La Femme


Witam

Dziś mój post będzie troszkę w innym stylu. Zawsze dziele się z Wami moimi stylizacjami, a dziś pochwale się moim uczestnictwem w warsztatach pt. " Manicure hybrydowy". Warsztaty odbyły się 22.04.2013r. w Krakowie i jestem z nich bardzo zadowolona. Przez cały czas panowała bardzo miła atmosfera, oczywiście były powody do śmiechu :). Ćwiczenia odbywały się na produktach marki La Femme. Każda z uczestniczek otrzymała zestaw startowy do manicure hybrydowego z kolorem hot chilli :) czerwień rządzi w tym sezonie to już moja 4 sztuka i nowy odcień ;). Moje pierwsze odczucia odnośnie produktów do manicure hybrydowego są jak najbardziej pozytywne, bo właśnie testuje ich wytrzymałość :) minął 4 dzień i wszystko się pięknie trzymał i błyszczy.

A teraz już konkrety :) z takimi oto pięknymi wiosennymi pazurkami wyszłam z warsztatów :) dzięki Patrycji, która je stworzyła i serdecznie jej za to dziękuje :* 


Mój zestaw startowy do manicure hybrydowego oraz dyplom

Moje kolorowe hybrydowe pazurki z 4 dniowym odrostem (wcześniej nie miałam czasu pstryknąć zdjęcia)
 

Opis kolorów:
Skrót LF- La Femme

Prawa:                                               Lewa:
1 LF Mohito                                     6 Sunny Nails nr 16
2 LF Beige Silk                                7 MOLLON PRO 58    
3 LF Fresh Pink                               8 LF Pure Cherry
4 LF Cherry Liqueur                        9 LF Glowing Flower
5 MOLLON PRO 37                        10 LF Candy Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz