środa, 9 lipca 2014

Metamofroza ogryzków - żel na formie z kolorem hybrydy - malina

Witam

Dziś prezentuje co nieco z  moich ostatnich zaległości. Pazurki, które dziś pojawiły się na blogu są próbnymi paznokciami przed ślubem. Spokojnie bo pewnie kolor będzie zaskoczeniem :) ale ślubniaczki będą inne tym razem chodziło raczej o zabezpieczenie płytki przed zjedzeniem. Niestety tak dokładnie moja Pani Młoda z całego stresuj zjadła swoje pazurki :( więc musiałyśmy je szybko ratować by coś jeszcze pozostało.

Nie mam zdjęcia typowo przed. Uchwyciłam tylko jednego nieszczęśnika już z żelem bazowym dlatego jest taki połysk na paznokciu.


 Jak widać pazurki są mocno ogryzione, a do tego potliwe dłonie i pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, że formy nie sklejają sie tylko odpadają... Ehh było dużo stresu ale i dużo śmiechu i wspólnym ustaleniach powstały nam takie pazurki :)


Może dla niektórych szału nie ma i nie wyglądają może szczególnie na zdjęciach. Ale uwierzcie mi mimo, że pazurki wyglądają na króciutkie to jest to przedłużenie na formie do długości 2 kratki :) więc możecie już teraz sobie wyobrazić jak wyglądały pazurki przed.

Pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz