piątek, 28 czerwca 2013

Magnitica Lashes Klej czarny szybkoschnący MR. ULTRA STRONG - wygrana z konkursu

Witam serdecznie

Dziś tak troszkę z innym postem :) Właśnie otrzymałam moją wygrana w konkursie organizowanym na facebooku i jestem pod wielkim wrażeniem. Nagrodą jest klej do rzęs firmy Magnitica Lashes Klej czarny szybkoschnący MR. ULTRA STRONG. Spodziewałam się zwykłego listu ale firma naprawdę potrafi pozytywnie zaskoczyć i tu wielki ukłon w ich stronę za podejście do klienta. Po otwarciu koperty moim oczom ukazała się piękna torebeczka ślicznie pachnąca :) w środku w czerwonym ozdobnym papierze zapakowana była buteleczka z klejem, nowa naklejka hipnotajzyng :), wizytówka oraz bilecik z podziękowaniem i 5% rabatem za zakupy :). Za rabat bardzo dziękuje będzie jak znalazł do wykorzystania po odbyciu kursu za zakup zestawu do rzęs. Reasumując polecam każdemu zakupy w firmie Magnitica Lashes.

A oto zawartość mojej przesyłki


1 komentarz: