czwartek, 20 września 2012

Hybryda z Mistero Milano Karminowa czerwień

Witam :)

Tym razem miałam okazje przetestować na sobie hybryde Mistero Milano kolor karminowa czerwień. A oto są małe efekty tego co uzyskałam:


 3 dzień

A oto moje odczucia:
* kolorek jest naprawdę super, taka prawdziwa klasyczna czerwień,
* hybryda fajnie się nakłada i ładnie pokrywa (dałam 2 warstwy),

* nie robiły się smugi, nie było kurczenia,
* nie wiem czemu ale po 3 dniach pojawiły się odpryski :( i przyznam bardzo mnie to zasmuciło, bo oczekiwałam długiego efektu, a tu takie nie miłe zaskoczenie. W następnym tygodniu nałożę ją ponownie i wówczas mam nadzieję, że będę bardziej zadowolona z efektu.
* ze ściąganiem nie było problemu zarówno aceton jak i specjalny płyn zalecany przez firmę Mistero Milano poradził sobie z tym zadaniem,


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz