piątek, 14 marca 2014

Warsztaty "Zdobienia salonowe - szybko łatwo i przyjemnie" Mistero Milano

Witam

Troszkę z małym opóźnieniem ale dzielę się z Wami  moją fotorelacją z warsztatów  ze zdobienia paznokci, które poprowadzi Iwona Kiwacka-Majerczyk Instruktor Mistero Milano 

Program warsztatów obejmował:

1. Icon design – najmodniejszy trend,
2. Prosty i szybki one stroke,
3. Neo – czyli to, co nam przyjdzie do głowy:-)


Ogólnie cały dzień spędziłam na relaksie artystycznym :) to co jeszcze do nie dawna wydawało mi się nie możliwe do zrobienia - namalowania stało się jak najbardziej realne. Chodź jeszcze dużo pracy by dojść do wymarzonego ideału ale wydaje mi się, że jak na pierwszy raz jest całkiem dobrze :) Proszę oceńcie sami :)

Złapana przy pracy w pełnym skupieniu :) 


Efekty mojej pracy :) całe słoneczko i kolejne zdjęcia w zbliżeniu






I co dobre szybko się kończy. Pamiątkowy certyfikat i wspólne zdjęcie :)


2 komentarze:

  1. Gratuluje wytrwałości i pełni zaangażowania, brawo!!! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa sztuka na paznokciu. GRATULUJE!!

    OdpowiedzUsuń